Ak si v každodennom kontakte s klientami a starostlivosť o nich je tvojou hlavnou náplňou práce, tento kurz je určený práve pre teba.
 
Témy kurzu:
 
Ako si dnes čo najlepšie získať pozornosť a priazeň klientov?
Je spokojný klient to, čo firme dáva istotu?
Od nadviazania vzťahu, cez jeho rozvoj, až po trvalý a hodnotný vzťah s klientom - ako to dnes vo firme riešiť?
Čím sa dá dnes v pracovnom prostredí pokaziť vzťah s klientom a ako tomu predchádzať?
Nastal čas, kedy sa klient rozhodol od našej firmy odísť. Ako rozpoznať ten moment a ako situáciu zvládnuť k šéfovej spokojnosti?
Ako si vytvoriť ideálnu databázu klientov a ako sa o ňu starať, aby nám priniesla želateľný efekt?
A veľa ďalších zaujímavých tipov a rád, ako si pestovať svojich klientov.
 
Chceš vedieť ešte viac? Pozri si náš Kalendár: Kurzy a školenia.