Kvalitné zručnosti a znalosti vo všetkých strategických oblastiach je to, v čom vyniká každá skvelá asistentka. Ovládaš ich aj ty?
Náš kurz je určený pre asistentky, ktoré chcú získať moderným spôsobom kvalitné zručnosti a znalosti pre ich úspešné pôsobenie vo firme. Počas dvoch dní nadobudneš vynikajúcu prípravu vo všetkých strategických oblastiach tak, aby si vedela profesionálne tvoriť hodnoty v akejkoľvek spoločnosti alebo organizácii. Naučíme ťa tie najmodernejšie prístupy a zásady v riadení kancelárie riaditeľa, orientáciu v základných firemných dokumentoch a postupoch, time management šitý na mieru asistentke, praktické rady ako efektívne fungovať v náročných pracovných situáciách a profesionálne návody na modernú komunikáciu a vystupovanie.
 
 
Nebudú chýbať ani najnovšie trendy v týchto oblastiach:
  • Ako posúvať šéfovi svoje nápady a myšlienky
  • Dokonalý email
  • Budovanie rešpektu
  • Ako šéfovi šetriť čas
  • Public relations ako súčasť top managementu officu
  • Ako byť súčasťou marketingu firmy
  • Rola asistentky pri budovaní spokojnosti klienta
  • Ako robiť dobrý prvý dojem a zaujať
  • Faktory dlhodobého úspechu asistentky vo firme
 
Chceš vedieť ešte viac? Pozri si náš Kalendár: Kurzy a školenia.