Hľadáme šikovnú asistentku pre úspešnú investičnú skupinu pôsobiacu v regiónoch strednej a východnej Európy, najmä v sektoroch private equity, real-estate a financie so sídlom v Bratislave.
Kvalifikačné predpoklady
 
SŠ, VŠ
 
Osobnostné predpoklady
  • Veľmi dobré organizačné schopnosti
  • Zodpovednosť 
  • Samostatnosť
  • Flexibilita
  • Ústretovosť
  • Precíznosť
Iné požadované znalosti
  • Rozhľad a skúsenosť v administratíve
  • Práca s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Vodičský preukaz skupiny B (je podmienkou)
  • Znalosť anglického jazyka (pokročilá)
 
Náplň práce
  • Organizácia stretnutí, služobných ciest
  • Zabezpečovanie chodu kancelárie
  • Vybavovanie telefonátov, starostlivosť o prijímané návštevy
  • Vybavovanie poštovej a mailovej komunikácie
  • Iné administratívno-organizačné činnosti
 
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • November 2017
 
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 22. októbra 2017
na adresuinfo@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme.
 
 
 
 
foto: archív SA