!!! Pozícia je obsadená.
Úspešná medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadá zodpovednú, komunikatívnu a usmievavú recepčnú. Ponúka výborné podmienky a prácu v mladom kolektíve. Využite príležitosť nájsť si skvelú prácu a pošlite nám životopis.
Osobné predpoklady
  • zodpovednosť
  • precíznosť
  • samostatnosť
  • organizačné a komunikačné zručnosti
Náplň práce
  • zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie
  • tvorba príjemnej atmosféry a dojmu pri vstupe do firmy
  • telefonická a mailová komunikácia na úrovni
  • zaobstarávanie zásob potrebných do kancelárie (office management), objednávanie hotelov, taxi a pod.
  • podporné činnosti pre tím
  • obsluha kancelárskych zariadení
 
Iné požadované vlastnosti
  • dobrá zručnosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) 
 
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - úroveň B2  (komunikácia so zahraničnými hosťami o základných veciach -  taxi, hotel, letisko a pod.)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • ihneď
 
Životopisy posielajte najneskôr do 18.02. 2018 na adresuinfo@skvelaasistentka.sk
 
Kontaktovať budeme predovšetkým adeptky, ktorých zručnosti a poznatky budú spĺňať požiadavky klienta. Ďakujeme vopred za Váš záujem.