Máte chuť byť súčasťou úspešného tímu a v pozícií asistentky robiť podporu vedeniu známej spoločnosti, ktorá ako líder trhu v segmente poskytuje finančné služby najvyšej kvality? Čaká na vás atraktívne pracovné prostredie, profesionálny prístup založený na prinípoch globálnej spoločnosti a zaujímavý job dizajn.
Názov pozície
  • ASISTENTKA VEDENIA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnosti
  • Významná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v sektore finančných služieb. Firma má silnú tradíciu založenú na spolupráci so známymi globálnymi značkami v oblasti predaja a výroby automobilov a je líder v poskytovaní služieb s vysokou mierou pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Na Slovensku pôsobí už vyše 20 rokov a zamestnáva takmer 100 ľudí.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
 
        Denná agenda vedenia spoločnosti
  • zabezpečenie plynulého chodu administratívnych prác
  • komunikácia (písomná a telefonická) s materskými spoločnosťami
  • plánovanie termínov a služobných ciest vedenia spoločnosti
  • prijímanie návštev na sekretariáte vedenia spoločnosti
  • starostlivosť o zahraničné návštevy (transfery, príprava zasadačky, občerstvenie...)
        Služobné cesty
  • organizácia služobných ciest vedenia, manažérov a zamestnancov podľa potreby (letenky, ubytovanie, transfery)
  • spracovanie vyúčtovania pracovných ciest vedenia spoločnosti
        Príprava dokumentov
  • príprava prezentácií a podkladov podľa potreby
  • spracovanie zápisov z porád, distribúcia podľa distribučného listu
  • spolupráca s notariátom a zabezpečenie včasného overovania dokumentov a podpisov pre všetky oddelenia
Kvalifikačné predpoklady
  • vzdelanie stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady
  • skúsenosti s organizáciou meetingov, interných porád, spracovanie zápisov z porád a pod.
  • príjemné vystupovanie
  • min. prax 3 roky na podobnej pozícií
  • schopnosť samostatne riešiť problémy, nasadenie
  • zodpovednosť za vykonanú prácu
Iné požadované znalosti
  • Anglický jazyk - komunikatívna úroveň (B2)
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • od 1200 EUR (Výška základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Zamestnanecké výhody, benefity
  • dovolenku nad rámec zákona 5 dní
  • flexibilný pracovný čas
  • stravné nad rámec zákona, plne hradené z prostriedkov zamestnávateľa
  • firemné akcie
  • vzdelávanie
  • produkty za zvýhodnených podmienok
  • ročný bonus
Termín nástupu
  • november 2018
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 13. 11. 2018 na adresu info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.