- Moderná business komunikácia a Time Management pre asistentky - ŽILINA

Nebojte sa vyjadriť svoj názor a byť presvedčivejšie v práci. My vás to naučíme. Rovnako ako veci stíhať a byť pritom v pohode. Mať zvládnutý Time Management a vycibrenú sebavedomú komunikáciu je nová šanca pre vás. Príďte medzi nás!

MÔJ TIME MANAGEMENT & Ako stíhať veci a byť pritom v pohode

Riadenie času je pre asistentky jednou z najdôležitejších podmienok ich dokonalého fungovania. Množstvo neplánovaných úloh v kombinácii s obvyklými činnosťami počas dňa a týždňa je výzva, ktorú tento kurz profesionálne a prakticky rieši a ponúka účastníčkam námety a jasné praktické tipy, ako zvládať náročný harmonogram a byť v práci dlhodobo spokojná. Hlavné témy, s ktorými sa asistentky oboznámia:

  • Umenie povedať nie (orientácia na svoje poslanie a úlohy)
  • Najväčšie prekážky v dodržiavaní plánovaných úloh a ich eliminácia
  • Efektívny pracovný kalendár asistentky
  • Ako moderne tvoriť a spravovať kalendár nadriadeného
  • Ako dnes kombinovať operatívne úlohy a strategické role, aby bola asistentka skvelá
  • Ideálny model pre krátkodobé časovanie úloh
  • Návody na plánovanie „dlhodobých povinností“
  • Ochrana svojich kompetencií na pracovisku s cieľom plniť plán úloh pre nadriadeného
  • Ako nájsť rovnováhu práce a súkromia na pozícii asistentky

MODERNÁ BUSINESS KOMUNIKÁCIA

Nebojte sa vyjadriť svoj názor a byť presvedčivejšie v práci. Tento kurz vám ponúkne najmodernejšie návody ako si vždy komunikačne poradiť a dosiahnuť cieľ v bežných a aj v náročných situáciách.  

  • Aktuálne tipy ako na úrovni vystupovať a komunikovať v rôznych pracovných situáciách
  • Vyššie sebavedomie pre svoje účinkovanie v štruktúre firmy, ako aj pri kontakte s externým prostredím
  • Zložité personality (kolegovia, nadriadení, zákazníci)
  • Ako profesionálne telefonovať
  • Suverénny hlas a reč tela
  • Pozitívne posolstvá a odkazy, s ktorými je komunikácia asistentky profesionálna
  • Informácie a poznatky o svojich silných a slabých stránkach v komunikácii (priestor na rozvoj)
  • Moderné zručnosti interpersonálnej komunikácie
  • Tipy a triky na zvládanie obtiažnej komunikácie a na prekonanie komunikačných bariér
  • Emócie a krízové situácie
  • Tréning na simulované situácie z pracovného prostredia

Súčasťou kurzu je aj podnetná praktická časť a dobrovoľné tréningy na kameru.

Cena kurzu zahŕňa: 

- 7 hodinový intenzívny profesionálny výklad a interakciu 

- coffee break, chutné bufetové občerstvenie, výborný obed a nápoje počas kurzu 

- elektronické materiály

- certifikát o absolvovaní kurzu

! Ak máte záujem zúčastniť sa aj kurzu deň predtým, 14. mája - PROFESIONÁLNA A ÚSPEŠNÁ ASISTENTKA, kliknite sem   

  

Pozrite si naše referencie od Vás a fotogalériu kurzov   

O lektorke

Kurz vedie zakladateľka najväčšieho portálu pre asistentky na Slovensku - www.skvelaasistentka.sk - Mgr. Elena Mravcová s vyše 15 ročnou praxou v personálnom manažmente a dlhoročnými skúsenosťami z významných médií. Dnes pôsobí ako lektorka a kariérna poradkyňa, pričom cez jej kurzy a tréningy prešlo za posledných 8 rokov niekoľko stoviek účastníčok. Jej kurzy a workshopy sú pútavé, akčné a každému prinesú trvalý zážitok a bohaté skúsenosti pre ďalšie úspešné pôsobenie v práci ako aj v bežnom živote.

Kedy

15 05. 2020

od 9.00 hod - do 16.00 hod

Kde

Hotel Dubná Skala

J. M. Hurbana 345/8

010 01 Žilina

Slovenská republika

Cena kurzu

95 EUR 

(114 EUR s DPH)

Vyplňte prihlášku

Firma, adresa a fakturačné údaje (povinné len pre účastníkov z firiem a inštitúcií)

V prípade vzniku situácie, pre ktorú sa záväzne prihlásenej osobe alebo osobám nebude možné sa vybraného kurzu zúčastniť, je možné na kurz poslať inú osobu alebo osoby z firmy alebo inštitúcie. Prihlásený účastník v tomto prípade písomne informuje spoločnosť Positivity Job s.r.o. o zmene mena alebo mien účastníkov., a to najneskôr 24 hodín pred dátumom a časom konania sa kurzu. Miesto konania kurzu sa môže zmeniť v prípade nepredvídateľných technicko-prevádzkových dôvodov.
Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore