Hľadáme komunikatívnu asistentku na recepciu

!!! Táto pracovná pozícia je už úspešne obsadená.  

Spoločnosť sa zaoberá poskytovaním finančného poradenstva pre široké spektrum klientov - od fyzických osôb až po právnické subjekty so stabilným postavením na trhu. Partnermi sú popredné spoločnosti pôsobiace v bankovom, poisťovacom a investičnom sektore.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti
  • príprava podkladov pre vedenie spoločnosti – prezentácie, reporty, zápisy
  • plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád 
  • asistencia pri event manažmente a marketingových aktivitách (v pracovnej náplni nie je obchodná činnosť)
  • pokrytie časti personálnej agendy
  • starostlivosť o chod kancelárie
  • podpora pre marketingové, ekonomické a produktové oddelenie

Kvalifikačné predpoklady

  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie

Osobnostné predpoklady

  • samostatnosť, komunikatívnosť
  • schopnosť pracovať ako súčasť tímu
  • príjemné a profesionálne vystupovanie

Administratívne a ekonomické znalosti

  • Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – aktívne

Iné požadované znalosti

  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý

Zamestnanecké výhody, benefity 

  • materiálne a technické vybavenie
  • prácu v mladom dynamickom kolektíve
  • stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
  • možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • 3 voľné dni (sick day) nad zákonom stanovený rámec
  • 100% úhrada ceny stravných lístkov
     

Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)

  • od 1000 EUR (Suma základnej zložky mzdy bude nastavená v rámci uvedeného intervalu v súlade s vašimi odbornými znalosťami a skúsenosťami)

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Pracovný pomer

  • Trvalý pracovný pomer

Termín nástupu

  • ihneď

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 30. septembra 2019 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore