Ponuka pre profesionálky - VÝKONNÁ ASISTENTKA MAJITEĽA SPOLOČNOSTI

Skvelá príležitosť pre Executive Assistant, ktorá bude pôsobiť vo veľkej medzinárodnej spoločnosti priamo pre majiteľa. Výkonná asistentka bude mať na starosti komplexné podporné služby pre CEO, zabezpečenie komplexnej administratívy s dôrazom na manažment a organizáciu plynulého chodu kancelárie CEO.

Názov pozície

  • Výkonná asistentka majiteľa medzinárodnej spoločnosti

Profil spoločnosti

  • Vedúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania inovatívnych služieb a riešení pre moderné zdravotníctvo v medzinárodnom meradle.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • organizácia, manažment stretnutí
  • aktívna komunikácia so zahraničnými partnermi za účelom manažovania pracovných ciest, stretnutí, návštev a pod. 
  • intenzívna a proaktívna komunikácia s leteckými spoločnosťami, so sieťami hotelov 
  • administratívne práce spojené s plynulým chodom kancelárie majiteľa/partnera skupiny
  • triedenie, spracovanie, zakladanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie
  • vítanie návštev, starostlivosť o návštevy
  • vedenie pokladne
  • vybavovanie telefonátov a komunikácia s klientmi

Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady

  • vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa
  • minimálne 5-ročná prax na pozícii asistentky vedenia spoločnosti

Osobnostné predpoklady

  • skúsenosti s organizáciou mítingov, interných porád a spracovanie zápisov z porád 
  • diskrétnosť a lojalita
  • časová flexibilita
  • komunikačné a reprezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
  • aktívne riešenie problémov, schopnosť samostatného riešenia problémov
  • vysoké pracovné nasadenie

Jazykové znalosti

  • ANGLICKÝ JAZYK - aktívna znalosť

          (nemecký jazyk, ruský jazyk - vítaná znalosť)

Iné požadované znalosti

  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý

Pracovný pomer

  • trvalý pracovný pomer

Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 

  • od 1400 EUR (Výška mzdy sa finálne určuje po vzájomnej dohode, s prihliadnutím na relevanciu vzdelania/zručností, praxe a celkovej seniority uchádzača.)

 Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • Január 2020

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 25. januára 2020 na adresu:  info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.


Photo by Illumination Marketing on Unsplash

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore