 
                    
                    BUDOVANIE VZŤAHU S KLIENTOM
                    
                                         
                        
                        
	Ak si v každodennom kontakte s klientami a starostlivosť o nich je tvojou hlavnou náplňou práce, tento kurz je určený práve pre teba.
                    
                    
	 
	Témy kurzu:
	 
	Ako si dnes čo najlepšie získať pozornosť a priazeň klientov?
	Je spokojný klient to, čo firme dáva istotu?
	Od nadviazania vzťahu, cez jeho rozvoj, až po trvalý a hodnotný vzťah s klientom - ako to dnes vo firme riešiť?
	Čím sa dá dnes v pracovnom prostredí pokaziť vzťah s klientom a ako tomu predchádzať?
		Nastal čas, kedy sa klient rozhodol od našej firmy odísť. Ako rozpoznať ten moment a ako situáciu zvládnuť k šéfovej spokojnosti?
		Ako si vytvoriť ideálnu databázu klientov a ako sa o ňu starať, aby nám priniesla želateľný efekt?
		A veľa ďalších zaujímavých tipov a rád, ako si pestovať svojich klientov.