10 TIPOV AKO BYŤ PROFESIONÁLNA NA PORADE

Na porade musia platiť určité pravidlá. Ak sa dodržiavajú, tak kultúra stretnutia ľudí vo firme má profesionálnu úroveň.   

Tieto pravidlá ti ako asistentke zaručene pomôžu a kolegovia ani na chvíľu nezapochybujú o tvojej profesionalite.
  1. Pred začiatkom porady, keď sa ľudia schádzajú, musíš mať prehľad o všetkých účastníkoch. 
  2. Skontroluj si, do čoho si budeš zapisovať poznámky. Ak je tvoj diár starý a opotrebovaný, radšej si zober tri biele A4. To isté platí aj pre pero. Ak už nevyhovuje, radšej si zober peknú ceruzku.
  3. Svoj telefón si nikdy nevykladaj na stôl, ani keď má stíšené zvonenie.
  4. Na poradu choď vždy maximálne upravená a zvoľ adekvátny štýl oblečenia. Ženy sú na porade vždy stredobodom pozornosti a priveľa šperkov alebo zlá manikúra by mohli byť témou pre ľudí okolo teba.
  5. Otázky, na ktoré sa chceš pýtať musia byť krátke a výstižné.
  6. Pýtaj sa vtedy, keď je to aktuálne, nenechávaj si otázky až na koniec.
  7. Keď rozprávaš, maj silný a presvedčivý tón hlasu, inak aj perfektný obsahový vstup zanikne.
  8. Keď ťa niekto predstavuje, vždy sa postav.
  9. Seď vzpriamene.
  10. Nikdy nechoď na poradu, ak si prechladnutá a mala by si tam kýchať a kašľať. Horší dojem by si už nemohla urobiť.
 
 
 
Eňa, foto: Archiv SA, Shutterstock
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore