10 VECÍ, KTORÉ SI NÁVŠTEVA VO FIRME VŠIMNE

Je niekoľko vecí, ktoré si návšteva pri príchode do firmy všimne. Prvý dojem sa dá veľmi ľahko pokaziť. Aby si sa tomu vyhla, prečítaj si ako.  

Neusmiata recepčná, ktorá dáva najavo, aký má zlý deň.
 
Neporiadok na stole, kde je návšteva najprv usadená. Neaktuálne noviny a časopisy, dochytaný stôl a ďalšie chyby krásy.
 
Neporiadok v časti firmy, kadiaľ sa návštevy pohybujú. Krabice, papiere, tovar a iné.
Nepríjemná vôňa. Napríklad v čase obeda, pri zohrievaní rôznych domácich jedál v mikrovlnke.
Asistentka má na nohách zvláštne prezúvky (šľapky a podobne).
 
Nastal čas stretnutia a asistentka sa nepokúsila opýtať šéfa, či už návšteva môže vstúpiť. Aj keď je šéf zaneprázdnený, asistentka musí vždy hosťom preukázať priazeň a snažiť sa o to, aby k stretnutiu čo najskôr došlo.
 
Neuprataná miestnosť alebo kancelária šéfa, kde sa stretnutie uskutoční (neodnesené šálky, taniere, poháre, staré, rozdrobené keksy a popísané flipcharty – toto je vždy najväčší problém).
 
Pasivita pri pýtaní sa hostí, čím ich môže ponúknuť. Bez úsmevu a bez ochoty im stretnutie nespríjemní, naopak, iba predvedie vlastnú neprofesionalitu.
 
Nekvalitné stolovanie - pozri, ako sa patrí podávať kávu.
 
 Ak je návšteva konfrontovaná vybavovaním si súkromných vecí asistentky cez telefón alebo iným neformálnym rozhovorom s kolegom, či kolegyňou.
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore