6 VEĽKÝCH CHÝB PRI TELEFONOVANÍ

Nie je vždy jednoduché zvládnuť telefonát na jednotku. Ak odstránite bežné rutinné chyby, vaše volanie bude perfektné.

Vyhýbajte sa tým klasickým syndrómom "práve som v banke,  platím pri pokladni a podobne". Ak neviete spoľahlivo viesť hovor, radšej nezdvihnite a čo najskôr sa ozvite späť.
 
Nepýtajte sa, či nevyrušujete a podobne. Ak vám volaný zdvihol, tak zrejme môže volať...
 
Nesnažte sa na začiatku hovoru ospravedlňovať, že potrebujete len "minútku". Výrazne si tým oslabujete svoju pozíciu a strácate rešpekt.
 
Pracovne netelefonujte na ulici, v dopravnom prostriedku a všade, kde je ruch, pretože sa vám stane, že sa budete musieť a nie možno raz pýtať slovo pardon, čo nie je profesionálne.
 
V telefonickom rozhovore nepoužívajte rozsiahle a vyčerpávajúce vety. Telefonovanie má byť stručné, jasné a príjemné.
 
Príliš tenký a milý hlas častokrát pôsobí rušivo, naivne a váš prejav znie, akoby ste boli prvý deň v práci.
 
 
 
 
 
Pozor!
Využite posledné miesta a príďte na moderný kurz Profesionálna asistentka  - klikni sem.
 
 
Naďa, foto: archiv SA, Shutterstock
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore