 
                    
                     
                        
                        Nie je vždy jednoduché zvládnuť telefonát na jednotku. Ak odstránite bežné rutinné chyby, vaše volanie bude perfektné.
 Vyhýbajte sa tým klasickým syndrómom "práve som v banke,  platím pri pokladni a podobne". Ak neviete spoľahlivo viesť hovor, radšej nezdvihnite a čo najskôr sa ozvite späť.
 Vyhýbajte sa tým klasickým syndrómom "práve som v banke,  platím pri pokladni a podobne". Ak neviete spoľahlivo viesť hovor, radšej nezdvihnite a čo najskôr sa ozvite späť. Nepýtajte sa, či nevyrušujete a podobne. Ak vám volaný zdvihol, tak zrejme môže volať...
 Nepýtajte sa, či nevyrušujete a podobne. Ak vám volaný zdvihol, tak zrejme môže volať... Nesnažte sa na začiatku hovoru ospravedlňovať, že potrebujete len "minútku". Výrazne si tým oslabujete svoju pozíciu a strácate rešpekt.
 Nesnažte sa na začiatku hovoru ospravedlňovať, že potrebujete len "minútku". Výrazne si tým oslabujete svoju pozíciu a strácate rešpekt. Pracovne netelefonujte na ulici, v dopravnom prostriedku a všade, kde je ruch, pretože sa vám stane, že sa budete musieť a nie možno raz pýtať slovo pardon, čo nie je profesionálne.
Pracovne netelefonujte na ulici, v dopravnom prostriedku a všade, kde je ruch, pretože sa vám stane, že sa budete musieť a nie možno raz pýtať slovo pardon, čo nie je profesionálne. V telefonickom rozhovore nepoužívajte rozsiahle a vyčerpávajúce vety. Telefonovanie má byť stručné, jasné a príjemné.
 V telefonickom rozhovore nepoužívajte rozsiahle a vyčerpávajúce vety. Telefonovanie má byť stručné, jasné a príjemné. Príliš tenký a milý hlas častokrát pôsobí rušivo, naivne a váš prejav znie, akoby ste boli prvý deň v práci.
 Príliš tenký a milý hlas častokrát pôsobí rušivo, naivne a váš prejav znie, akoby ste boli prvý deň v práci.
Partizánska 2
811 03 Bratislava
Slovakia