 
                    
                    AKO NEPÍSAŤ PREDMET EMAILU!
                    
                                         
                        
                        
	Je veľmi dôležité mať predmet emailu napísaný výstižne, aby adresát vedel pri prvom pohľade, o čo sa jedná. 
	 
                    
                    
	Dobre zoštylizovaný názov dáva predpoklad, aby bol email otvorený a čítaný. Na čo myslieť, keď ideš niečo do toho jedného riadku napísať?
- 
		V prvom rade maj na pamäti, že názov nesmie byť dlhý (jednak znižujeme šancu na celé prečítanie a tiež v menších zariadeniach, ako mobily sa celý nezobrazí). Na základe štatistík platí, že najefektívnejšia dĺžka je medzi 28-39 ZNAKOV.
- 
		Je profesionálne, ak preposielaš email, ODSTRÁNIŠ z predmetu “FW:”
- 
		Rozhodne NIKDY neposielaj email bez názvu.
- 
		VYHNI SA aj boldu, výkričníkom a iným dôrazným zvýrazneniam
- 
		Je doporučované písať text predmetu VEĽKÝMI tlačenými písmenami
- 
		Nie je nič lepšie, ako byť už v názve emailu AKTUÁLNY, napr. v súvislosti s akciou, ktorá sa koná alebo aj s miestom, o ktorom  sa píše v texte emailu
- 
		Najlepším pomocníkom sú noviny, kde názvy článkov čo najpresnejšie vystihujú to, čo sa čitateľ dozvie. Môžu ti poslúžiť ako INŠPIRÁCIA k trefnému pomenovaniu tvojho odkazu.
- 
		Skús urobiť všetko pre to, aby si sa vyhla NESPRÁVNYM slovám. Sú už dosť obnosené a dávajú len veľmi všeobecný náznak toho, čo naozaj píšeš.
	 
	TAKŽE TAKTO NIE!
	
Pomoc
 
	
Help
 
	
Reminder
 
	
Task
 
	
Dôležité
 
	
Notice
 
	 
Prosba
 
	
Request