AKO NEPÍSAŤ PREDMET EMAILU!

Je veľmi dôležité mať predmet emailu napísaný výstižne, aby adresát vedel pri prvom pohľade, o čo sa jedná.   

Dobre zoštylizovaný názov dáva predpoklad, aby bol email otvorený a čítaný. Na čo myslieť, keď ideš niečo do toho jedného riadku napísať?
  • V prvom rade maj na pamäti, že názov nesmie byť dlhý (jednak znižujeme šancu na celé prečítanie a tiež v menších zariadeniach, ako mobily sa celý nezobrazí). Na základe štatistík platí, že najefektívnejšia dĺžka je medzi 28-39 ZNAKOV.
  • Je profesionálne, ak preposielaš email, ODSTRÁNIŠ z predmetu “FW:”
  • Rozhodne NIKDY neposielaj email bez názvu.
  • VYHNI SA aj boldu, výkričníkom a iným dôrazným zvýrazneniam
  • Je doporučované písať text predmetu VEĽKÝMI tlačenými písmenami
  • Nie je nič lepšie, ako byť už v názve emailu AKTUÁLNY, napr. v súvislosti s akciou, ktorá sa koná alebo aj s miestom, o ktorom  sa píše v texte emailu
  • Najlepším pomocníkom sú noviny, kde názvy článkov čo najpresnejšie vystihujú to, čo sa čitateľ dozvie. Môžu ti poslúžiť ako INŠPIRÁCIA k trefnému pomenovaniu tvojho odkazu.
  • Skús urobiť všetko pre to, aby si sa vyhla NESPRÁVNYM slovám. Sú už dosť obnosené a dávajú len veľmi všeobecný náznak toho, čo naozaj píšeš.
 
TAKŽE TAKTO NIE!
Pomoc
Help
Reminder
Task
Dôležité
Notice
 Prosba
Request
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore