„Customer Focus“ asistentky v práci II.

A je tu druhá séria o tom, ako vytvára asistentka okolo seba pozitívny a negatívny dojem.

Nezdá sa to, avšak počas dňa vzniká pri práci asistentky nespočetne veľa situácií, tzv. momentov pravdy, na ktorých je možné získavať pozitívnu alebo negatívnu skúsenosť s jej výkonom. Tento zoznam bodov kontaktu alebo interakcie s okolím (napríklad šéfom) nazývame mapa skúseností asistentky.
Prečítajte si, čo všetko môže počas dňa byť príčinou ich vzniku a skúste si ku každému bodu pridať hodnotenie v rozmedzí od 1 do 5. Najviac pozitívne je hodnotenie 5 a najmenej 1. Výsledok pre vás určite nebude na rozľúštenie náročný.
 
  • Príchod do práce, nálada
  • Oblečenie, úprava
  • Pozdrav šéfa
  • Telefonát – ochota, tón hlasu
  • Napísanie emailu – úprava, „tón písomného prejavu“
  • Príprava dokumentu – úprava, termín
  • Rozhovor o úlohách so šéfom
  • Poriadok na stole
  • Príprava podkladov na poradu
  • Pripravený meeting room
  • Poriadok v kancelárii šéfa
  • Výraz tváre počas dňa
  • Splnenie úloh načas
  • Spôsob delegovania na kolegyňu, kolegu
  • Poriadok v kuchynke
 
Medzi veľmi dôležité momenty patria ďalej:
 
  • Príjemná vôňa
  • Elegantná manikúra
  • Umyté a upravené vlasy
  • Príjemný dych pri rozhovore (pozor na potraviny a jedlá počas práce)
  • Čisté oblečenie
  • Topánky ako nové
Denne dávame okoliu aj v práci príležitosť vnímať nás cez veľa momentov. Snažte sa tento zoznam mať niekde po ruke a z času na čas do neho nahliadnite. Zabránite tak zbytočným negatívnym pocitom, napríklad aj vášho šéfa a naopak, máte príležitosť momenty pravdy zveľaďovať a byť ešte viac perfektné.
 

Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore