 
                    
                    HĽADÁME ASISTENTKU PRE OBCHODNÉHO MANAŽÉRA
                    
                                         
                        
                        
		Máš rada módu, si skvelá tímová hráčka a ovládaš nemčinu? Super! Môžeš sa stať asistentkou vedenia v atraktívnej firme, ktorá predáva celosvetovo známu módnu značku pôsobiacu aj na Slovensku. Úspešná kandidátka bude pôsobiť v modernom a mladom dynamickom tíme, kde získa veľa nových medzinárodných skúseností a zručností. 
		 
                    
                    
			 Názov pozície
Názov pozície 
- 
				ASISTENTKA OBCHODNÉHO MANAŽÉRA
			 Profil spoločnosti
Profil spoločnosti 
- 
					známa a úspešná globálna módna značka
 
			 Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť 
- 
					asistencia obchodnému manažérovi
- 
					podpora členov managementu
- 
					organizovanie kancelárie
- 
					organizácia pracovných ciest a stretnutí
- 
					príprava meetingov, vytváranie prezentácií a vytváranie protokolov
- 
					sledovanie termínov
- 
					komunikáciu s ďalšími oddeleniami v koncerne
 
			 Kvalifikačné predpoklady
Kvalifikačné predpoklady 
- 
					stredoškolské, nadstavbové alebo vyššie odborné vzdelanie
 
					 Osobnostné predpoklady
Osobnostné predpoklady 
- 
							samostatný a dôsledný spôsob práce 
- 
							komunikačné schopnosti a pracovitosť 
- 
							schopnosť presadiť sa, samostatnosť 
- 
							analytické myslenie a cit pre čísla 
- 
							proaktívny spôsob práce 
 
				 Iné požadované znalosti
Iné požadované znalosti 
 
				 Platové podmienky - hrubá mesačná mzda
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda  
				Plný úväzok (trvalý pracovný pomer) 900 EUR + 100 EUR osobné ohodnotenie. Klient ponúka aj možnosť pôsobiť na danej pozícii v rámci čiastočného pracovného úväzku pre kandidátku, ktorej osobná situácia neumožňuje plnú anagažovanosť. V režime čiastočného pracovného úväzku je týždenný pracovný čas 30 hodín a hrubá mesačná mzda 700 EUR brutto + 100 EUR osobné ohodnotenie.
				 
				 Miesto výkonu práce
Miesto výkonu práce 
 
			 Pracovný pomer
Pracovný pomer
- 
					Trvalý pracovný pomer alebo čiastočný pracovný úväzok
 
			 Termín nástupu
Termín nástupu 
			Životopisy v slovenskom jazyku 
posielajte najneskôr do 30. januára 2019 na adresu:  info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
 
			 
				Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.