HĽADÁME ASISTENTKU VEDENIA VEĽKEJ A VÝZNAMNEJ SPOLOČNOSTI

!!! Pracovná pozícia je už obsadená. Baví ťa byť pravou rukou veľkého šéfa? Máme pre Teba nachystané super pracovné miesto za výborných podmienok. Hľadáme asistentku s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, s orientáciou na vysokú kvalitu práce a zodpovednosť. Pracovná pozícia je v stabilnom prostredí modernej firmy s domácou a medzinárodnou pôsobnosťou.  

Názov pozície
  • ASISTENTKA VEDENIA SPOLOČNOSTI
Profil spoločnosti
  • Náš klient je veľká, dynamická a významná spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu atraktívnych produktov a služieb pre širokú cieľovú skupinu zákazníkov. Patrí k najväčším firmám na Slovensku a je držiteľom prestížnych domácich a medzinárodných ocenení.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
  • administratívno-organizačná podpora nadriadeného pracovníka
  • prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
  • organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačky
  • starostlivosť o návštevy (uvítanie, občerstvenie)
  • administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov a zmlúv, kopírovanie, skenovanie, skartovanie,preberanie, evidencia a distribúcia pošty
  • komunikácia s internými a externými partnermi (aj v AJ jazyku)
  • komunikácia s inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
  • plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh pre nadriadeného
Kvalifikačné predpoklady
  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, študentka vysokej školy
Osobnostné predpoklady
  • časová flexibilita a schopnosť pracovať aj pod zdravým pracovným stresom :-)
  • dôslednosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
  • multitasking
  • ochota učiť sa nové veci
Iné požadované znalosti
  • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2)
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
  • od 1100 EUR (Suma základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • Trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • október 2018
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 28. septembra 2018 na adresu info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.
Zaslaním Vášho CV (životopisu) udeľujete súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej 2, 811 03 v Bratislave, Slovenská republika, IČO 46 971 386 so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v CV (životopise) za účelom sprostredkovania vhodnej pracovnej ponuky podľa zákona č. 122/2013 Z. z. [ES1] o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v súlade s článkom 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 a v súlade s §19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň zaslaním Vášho CV (životopisu) potvrdzujete, že v ňom Vami všetky poskytnuté údaje a informácie sú pravdivé.
 
 
 
 
 
foto: archív SA
 
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore