HĽADÁME ŠIKOVNÚ OFFICE MANAŽÉRKU

Nadnárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadá do svojho tímu osobnú asistentku prezidenta spoločnosti a predstavenstva. Využite príležitosť a pošlite nám životopis.

Pracovná pozícia
  • Office Manager, osobná asistentka prezidenta spoločnosti a predstavenstva
Spoločnosť
  • nadnárodná spoločnosť, holding
Náplň práce
  • starostlivosť o administratívnu agendu
  • pomoc pri organizovaní mítingov, workshopov, konferencií, porád
  • príprava materiálov a podkladov na porady
  • evidencia pokladne
  • organizácia a podpora služobných ciest
  • podpora prevádzky spoločnosti
Úspešná uchádzačka by mala mať
  • praktické  zručnosti s nástrojmi MS Office (Word, Excel, Outlook, Access, PowerPoint) 
  • komunikatívnosť, príjemné profesionálne vystupovanie
  • znalosť obchodnej korešpondencie
  • prezentačné schopnosti
  • zmysel pre zodpovednosť a detail
  • vodičský preukaz skupiny B výhodou
Vzdelanie
  • SŠ, VŠ
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - pokročilý
  • Nemecký jazyk - znalosť vítaná
Miesto výkonu práce
  • Bratislava
Pracovný pomer
  • trvalý pracovný pomer
Termín nástupu
  • ihneď
Spoločnosť ponúka
  • dynamickú a zaujímavú prácu s trvalou možnosťou profesionálneho rastu
  • dobré platové podmienky a pestrý benefitný program
  • príjemné pracovné prostredie
NAŠE HODNOTENIE
         Ide o úspešnú firmu, ktorá ponúka dobrý plat a kariérny rast.
 
Životopisy posielajte najneskôr do 22.07. 2016 na adresuinfo@skvelaasistentka.sk
 
Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme adeptky, ktorých zručnosti a poznatky budú spĺňať požiadavky klienta, ostatné zaradíme do našej databázy pre ďalšie aktuálne ponuky. Ďakujeme.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore