Nie každý je majster v komunikácii a len niektorí vedia myšlienky dať na papier tak, aby ostatných skutočne presvedčili o svojich nápadoch.
Nie si si úplne istá, že to, čo chceš napísať, bude zaujímavé a k veci.
Plánuješ napísať veľmi veľa vecí. Na flipchart sa píše pár kľúčových odkazov, ktoré majú vyvolať alebo nasmerovať diskusiu.
Máš v pláne niečo dlho kresliť. Nikto z publika nemá čas čakať tri minúty a pozerať sa na tvoj chrbát.
Ak nevieš urobiť z vecí, ktoré napíšeš aj relevantný záver.
Ak píšeš „škaredo“ alebo veľmi malým písmom. Veľmi často sa stáva, že ľudia píšu na flipchart tak, že to nie je pre ostatných čitateľné. Vždy treba písať výrazne a dostatočne veľkých písmom.
Nevieš písať štruktúrovane. Flipchart potrebuje odrážky, body, ikony, ľahké slová, frázy alebo otázky.
Partizánska 2
811 03 Bratislava
Slovakia