 
                    
                    PONUKA NA POZÍCIU ASISTENTKY KONATEĽA
                    
                                         
                        
                        
		TÁTO PRACOVNÁ POZÍCIA JE UŽ OBSADENÁ!! 
		Hľadáme asistentku konateľa pre úspešnú spoločnosť v Bratislave, ktorá má vo svojom odvetví na Slovensku dominantné postavenie a tradíciu od roku 1991.
                    
                    
		 Kvalifikačné predpoklady
Kvalifikačné predpoklady
					 
					SŠ, VŠ
					 
					 Požadované skúsenosti
Požadované skúsenosti 
- 
						Skúsenosť v administratíve
- 
						Organizačné schopnosti
- 
						Zodpovednosť 
- 
						Samostatnosť
- 
						Flexibilita
- 
						Nekonfliktnosť
- 
						Časová dôslednosť
- 
						Precíznosť
 
				 Iné požadované znalosti
Iné požadované znalosti 
- 
						Práca s MS Office (Word, Excel)
- 
						Hospodárska korešpondencia
- 
						Vodičský preukaz skupiny B (nie je podmienkou)
- 
						Znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou)
 
				 
				 Náplň práce
Náplň práce 
- 
						Zabezpečenie a manažovanie plynulého chodu kancelárie riaditeľa
- 
						Zabezpečovanie komunikácie s externými partnermi, ako aj internej komunikácie so zamestnancami firmy
- 
						Koordinácia chodu kancelárie s ostatnými oddeleniami firmy
- 
						Vybavovanie telefonátov, starostlivosť o prijímané návštevy
- 
						Vedenie a organizácia pracovného kalendáru riaditeľa
- 
						Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich so služobnými cestami riaditeľa
- 
						Vybavovanie poštovej a mailovej komunikácie
- 
						Riešenie administratívnych úloh súvisiacich s prevádzkou firmy (cestovné príkazy, stravné lístky a pod.)
- 
						Prvotné spracovanie faktúr, príprava platobných príkazov a ich zadávanie na úhradu v internet bankingu
- 
						Spracovanie firemnej dokumentácie, jej archivácia vo firemnej softwarovej aplikácii (skenovanie, kopírovanie, uchovávanie)
- 
						Zabezpečovanie spotrebného kancelárskeho materiálu, prekladov a iných služieb súvisiacich s chodom kancelárie
- 
						Príprava a spracovanie firemných štatistických prehľadov na základe poskytnutých podkladov
					 
 
 
			 Miesto výkonu práce
Miesto výkonu práce 
			 Pracovný pomer
Pracovný pomer 
			 Termín nástupu
Termín nástupu 
			 
			Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 17. októbra 2017 
			na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme.
 
 
 
	 
	 
	 
	
 
	 
	foto: archív SA