Uveďme si príklad, ktorým je zlý názov pozície manažéra na marketingu. Potom, či je to na jeho vizitke, dverách, na internete alebo v emailovom podpisovom vzore, on a firma, pre ktorú pracuje, pôsobí nie vždy profesionálnym dojmom.
			 
			Toto je zle!
			Bežné a chybné existujúce názvy marketingových pozícii, ale aj oddelení na Slovensku:
- 
				Manažér marketingu a komunikácie
- 
				Manažér propagácie, reklamy a marketingu
- 
				Manažér marketingu a reklamy
			 
			Prečo sú tieto názvy chybné?
- 
				Pretože komunikácia je kategóriou marketingu
- 
				Reklama a propagácia sú to isté ako komunikácia
			Na prekvapenie, aj mnohé známe globálne firmy so sídlom na Slovensku v tom majú niekedy dosť nejasno. Dokonca nájdeme aj firmy, ktoré radia, ako byť marketingový profesionál a súčasťou ich názvu je marketing a reklama.
			 
			Toto je správne!
			Aké by mali byť štandardné a profesionálne názvy pozícií na marketingu v prípade použitia úrovne Manager?
			 
			Manažér marketingovej komunikácie alebo Marketing Communication Manager
			- osoba zodpovedná za činnosti v oblasti reklamy, eventov, ale aj mediálneho plánovania
			 
			Marketing Manager
			- všeobecné, s ktorým sa nič nepokazí a zahrnie všetky marketingové činnosti
			 
			Online Marketing Manager alebo Digital Marketing Manager
			- osoba zodpovedná za komplexné činnosti v oblasti online marketingu
			 
			Brand Manager
			- osoba zodpovedná za komplexný program riadenia značky cez všetky marketingové činnosti
			 
			Mass Marketing Communication Manager
			- osoba zodpovedná za marketingovú komunikáciu pre široké zákaznícke masy
			 
			Segment Marketing Manager
			- osoba zodpovedná za komplexný marketing pre vybraný zákaznícky segment
			 
			Marketing Technologist
			- dnes stále úplne nový názov pre osobu, ktorá je zodpovedná za rozvoj marketingu v oblasti nových technológií a využívania sociálnych médií