 
                    
                    VIEŠ, AKO PÔSOBÍŠ V TELEFÓNE? 
                    
                                         
                        
                        
		Prvý dojem je len jeden a tam začína a nezriedka aj končí vzťah klienta s firmou. 
		 
                    
                    
		Prvý dojem vzniká na rôznych miestach kontaktu:
- 
			Recepcia
- 
			Call centrum
- 
			Priama linka na asistentku
- 
			Osobná návšteva
- 
			Prezentácia osoby z firmy v médiách, na rôznych podujatiach
- 
			Web stránka
- 
			Profil na sociálnych sieťach
- 
			Zamestnanec v obchode
- 
			Ale aj reklama, produkt a s ním spojená služba a iné
		Poďme sa dnes pozrieť na telefonát. Podľa štatistík dnes ani tie najväčšie firmy nemajú 100% bezchybný proces, ktorý by zabezpečil príjemný pocit niekomu, kto volá do spoločnosti.
		 
		Aby sa maximalizoval zážitok volajúceho
- 
			Príjemný hlas neovplyvnený náladou (žiadna mrzutosť, odkašľávanie, váhanie)
- 
			Štandardné predstavenie (ideálne podľa vzoru konkrétnej firmy). Na toto sa moc nedbá a ľudia to jednoducho berú na ľahkú váhu.
- 
			Ochota, ochota, ochota – či je to zákaznícky servis alebo asistentka finančného riaditeľa, vždy musí byť v hlase ochota
- 
			Pozdrav a poďakovanie (znovu je najlepší korporátny štandard). Dôkladne na to dbať, veď prečo pokaziť inak pekný rozhovor.
		
Tak jednoduché, a predsa, dodržať všetky štyri body zvládajú len profesionálky a tých, naozaj, nie je až tak veľa.