Hľadáme asistentku obchodnej riaditeľky
Pracovná pozícia je už úspešne obsadená.
Rada manažuješ veci nielen z kancelárie, ale aj v teréne? Máme nachystané pracovné miesto s veľmi dobrými podmienkami.
Názov pozície
- ASISTENTKA OBCHODNÉHO RIADITEĽA
Profil spoločnosti
- Významná spoločnosť pôsobiaca už niekoľko rokov v segmente hry a zábavy. Poskytuje služby vysokej kvality, má medzinárodné know-how a je súčasťou aj prestížnych celosvetových podujatí, kde prezentuje svoje inovácie. Na Slovensku má vytvorené silnú zákaznícku bázu a neustále rozširuje svoje aktivity.
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- komplexná administratívna podpora obchodného - prevádzkového riaditeľa
- organizovanie pracovného kalendára, stretnutí a mítingov nadriadeného
- zodpovednosť za organizáciu a koordináciu činností medzi oddeleniami
- externá a interná korešpondencia
- práca s elektronickou schránkou
- zabezpečenie služobných ciest
- organizovanie porád
- príprava prezentácií a podkladov k stretnutiam
- telefonická a osobná komunikácia so spolupracujúcimi oddeleniami a externými dodávateľmi
Kvalifikačné predpoklady
Osobnostné predpoklady
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť
- Pozitívne myslenie
- Príjemné vystupovanie
Iné požadované znalosti
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft Excel – mierne pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná pracovná pozícia
- firemný automobil k dispozícii
- mobilný telefón
- rôznorodá práca v tíme
- priateľský kolektív
Miesto výkonu práce
Pracovný pomer
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 16.1.2025 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.