Hľadáme asistentku na pozíciu Office Assistant
                                        
                    
                    
                    Máte chuť byť súčasťou úspešného tímu a v pozícií asistentky robiť podporu vedeniu známej a úspešnej medzinárodnej spoločnosti?
Názov pozície
Profil spoločnosti
- Vedúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania inovatívnych služieb a riešení pre moderné zdravotníctvo v medzinárodnom meradle.
 
Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia
 - poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory
 - starostlivosť a manažovanie back office 
 - administratívna podpora projektov
 - organizácia, manažment stretnutí
 
Požadované vzdelanie a kvalifikačné predpoklady
- vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa
 - minimálne 2-ročná prax na pozícii asistentky 
 
Osobnostné predpoklady
- diskrétnosť a lojalita
 - komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie
 - schopnosť samostatného riešenia problémov
 
Jazykové znalosti
- ANGLICKÝ JAZYK - pokročilá znalosť 
 
Iné požadované znalosti
- Microsoft Excel – pokročilý
 - Microsoft Word – pokročilý
 - Microsoft PowerPoint - pokročilý
 - Microsoft Outlook - pokročilý
 
Pracovný pomer
Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 
- od 1300 EUR (Výška mzdy sa finálne určuje po vzájomnej dohode, s prihliadnutím na zručnosti a prax uchádzačky.)
 
 Miesto výkonu práce
Termín nástupu
Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 10. 6. 2020 na adresu:  info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.