Hľadáme asistentku vedenia veľkej a významnej spoločnosti

!! Pozícia je už úspešne obsadená. Baví ťa byť pravou rukou veľkého šéfa? Máme pre Teba nachystané super pracovné miesto za výborných podmienok. Hľadáme asistentku s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, s orientáciou na vysokú kvalitu práce a zodpovednosť. Pracovná pozícia je v stabilnom prostredí modernej firmy s domácou a medzinárodnou pôsobnosťou.

Profil spoločnosti

Náš klient je veľká, dynamická a významná spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu atraktívnych produktov a služieb pre širokú cieľovú skupinu zákazníkov. Patrí k najväčším firmám na Slovensku a je držiteľom prestížnych domácich a medzinárodných ocenení.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • administratívno-organizačná podpora nadriadeného pracovníka

  • prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie

  • organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačky

  • starostlivosť o návštevy (uvítanie, občerstvenie)

  • administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov a zmlúv, kopírovanie, skenovanie, skartovanie,preberanie, evidencia a distribúcia pošty

  • komunikácia s internými a externými partnermi (aj v AJ jazyku)

  • komunikácia s inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)

  • plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh pre nadriadeného


Kvalifikačné predpoklady

  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, študentka vysokej školy


Osobnostné predpoklady

  • časová flexibilita a schopnosť pracovať aj pod zdravým pracovným stresom :-)
  • dôslednosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
  • multitasking
  • ochota učiť sa nové veci

Iné požadované znalosti

  • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2)
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý

Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)

  • od 1100 EUR (Suma základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Pracovný pomer

  • Trvalý pracovný pomer

Termín nástupu

  • október 2018

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 28. septembra 2018 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.


Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore