Hľadáme asistentku pre majiteľa spoločnosti. Nadpriemerné finančné hodnotenie.

Misiou tejto atraktívnej pozície je dohľad nad každodennou agendou, orientácia na detaily, flexibilné spravovanie kalendára a perfektne zvládnutý time management. 

Názov pozície

  • Personal assistant  

Profil spoločnosti

  • Skupina spoločností založená od r. 1997, pôsobiaca v oblasti reklamy, marketingu, nehnuteľností a developmentu.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • Starostlivosť o chod kancelárie majiteľa skupiny spoločností
  • Spravovanie kalendára vrátane plánovania a organizovania stretnutí na dennej báze
  • Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
  • Správa, udržiavanie a organizácia databázy kontaktov
  • Podpora pri projektových úlohách, eventoch
  • Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory, evidovanie pracovných zadaní a dôsledné plnenie ich termínov
  • Starostlivosť o návštevy
  • Koordinácia služieb externých dodávateľov


Požadované vzdelanie 

  • SŠ, VŠ

Osobnostné predpoklady

  • Príjemné vystupovanie, výborná komunikácia
  • Pozitívne myslenie, proaktívny prístup, iniciatíva
  • Vysoká miera organizácie a perfektne zvládnutý time management
  • Schopnosť samostatného riešenia problémov, hľadanie možností, ako ich úspešne riešiť 
  • Lojalita – s cieľom vytvoriť dlhodobý a perfektne fungujúci pracovný vzťah
  • Tímový hráč, pestovanie dobrých vzťahov v kolektíve

Iné požadované znalosti

  • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2, C1)
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý (formátovanie buniek, filtrovanie údajov, zoraďovanie záznamov v tabuľkách, zadávanie, spracovanie, triedenie dát)
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý 
  • Vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)

Pracovný pomer

  • Trvalý pracovný pomer

Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 

  • 1700 -2000 EUR

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilná pracovná pozícia
  • Flexibilný pracovný čas
  • Práca v peknom a modernom prostredí
  • Skvelá a priateľská atmosféra

 Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • ASAP

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 4. 10. 2022 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore