Výborná ponuka pre asistentky na 6 hodinový úväzok

Pracovná pozícia je úspešne obsadená.

Prestížna advokátska kancelária hľadá sympatickú a komunikatívnu kolegyňu, ktorá pomôže zabezpečiť  administratívny chod modernej kancelárie. Podmienky sú v tejto spoločnosti skvelé, ľudia milí a kolegyne asistentky veľmi priateľské.  Ak vám vyhovuje skrátený 6 hodinový pracovný čas, napríklad aj kvôli malým deťom, táto ponuka je pre vás naozaj výborná. 

Názov pozície

  •  Výkonná asistentka 

Profil spoločnosti

  • Jedna z najväčších advokátskych kancelárií na Slovensku, ktorá poskytuje právne poradenstvo vo všetkých oblastiach právneho poriadku s dôrazom na potreby prevažujúcej korporátnej klientely.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • Administratívna podpora advokátov a ostatných pracovníkov advokátskej kancelárie
  • Zabezpečenie plynulého fungovania recepcie, prijímanie návštev
  • Zabezpečenie telefonického, emailového, písomného a osobného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi
  • Organizovanie stretnutí, zabezpečovanie a vysporiadanie služobných ciest
  • Vybavovanie pošty, vítaná je práca s elektronickou schránkou - slovensko.sk
  • Vedenie evidencie rôznych druhov dokumentov
  • Práca so spismi, ich archivácia 
  • Podpora pri organizovaní teambuildingov a iných voľnočasových aktivít

Požadované vzdelanie 

  • SŠ, VŠ

Osobnostné predpoklady

  • profesionálny verbálny aj písomný prejav, bezchybnosť v gramatike
  • spoľahlivosť a precíznosť
  • radosť z práce v tíme

Iné požadované znalosti

  • Práca s MS Office sa požaduje na veľmi dobrej úrovni.
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
  • znalosť anglického jazyka - stredne pokročilý (B2)

Pracovný pomer

  • 6 hodinový pracovný úväzok (TPP)

Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 

  • 1100 EUR (+ 13. plat)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • nadštandardné pracovné prostredie
  • stabilná pracovná pozícia
  • kancelária poskytuje okrem základnej mzdy aj ďalšie finančné a nefinančné benefity
  • príspevok na ošatenie
  • 13. plat

 Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • ASAP

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 25. 2. 2023 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore