Hľadáme odbornú asistentku

Hľadáme sympatickú a komunikatívnu kolegyňu s praxou, ktorá pomôže zabezpečiť  administratívny chod modernej kancelárie.  

Pracovná pozícia je úspešne obsadená

Názov pozície

  • Odborná  asistentka 

Profil spoločnosti

  • Jedna z najväčších advokátskych kancelárií na Slovensku, ktorá poskytuje svojim klientom komplexnú škálu právnych služieb na najvyššej úrovni.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

  • Administratívna podpora advokátov a ostatných pracovníkov advokátskej kancelárie
  • Zabezpečenie plynulého fungovania recepcie, prijímanie návštev
  • Zabezpečenie telefonického, emailového, písomného a osobného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi
  • Organizovanie stretnutí, zabezpečovanie a vysporiadanie služobných ciest
  • Vybavovanie pošty, vítaná je práca s elektronickou schránkou - slovensko.sk
  • Vedenie evidencie rôznych druhov dokumentov
  • Práca so spismi, ich archivácia 
  • Podpora pri organizovaní teambuildingov a iných voľnočasových aktivít

Požadované vzdelanie 

  • SŠ, VŠ

Osobnostné predpoklady

  • pracovná flexibilita
  • profesionálny verbálny aj písomný prejav, bezchybnosť v gramatike
  • spoľahlivosť a precíznosť
  • základy spoločenského správania
  • radosť z práce v tíme

Iné požadované znalosti

  • Práca s MS Office sa požaduje na veľmi dobrej úrovni.
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
  • anglický jazyk -B2 (znalosť vítaná, ale nie podmienka)

Platové podmienky - hrubá mesačná mzda 

  • 1500 EUR (+ 13. plat)

Pracovný pomer

  • trvalý pracovný pomer

Zamestnanecké výhody, benefity

  • priateľská atmosféra
  • nadštandardné pracovné prostredie
  • okrem základnej mzdy aj ďalšie finančné a nefinančné benefity
  • 13. plat
  • Sick Days
  • príspevok na oblečenie
  • Multisport Karta
  • príspevok na regeneráciu
  • atraktívne teambuildingové aktivity
  • stabilná pracovná pozícia


 Miesto výkonu práce

  • Bratislava (Petržalka, v blízkosti Auparku)

Termín nástupu

  • marec 2024 

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 25. 2. 2024 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore