Hľadáme asistentku veľkej spoločnosti

!! Pozícia je už úspešne obsadená.  Máte chuť byť súčasťou úspešného tímu a v pozícií asistentky robiť podporu vedeniu známej spoločnosti, ktorá ako líder trhu v segmente poskytuje finančné služby najvyšej kvality? Čaká na vás atraktívne pracovné prostredie, profesionálny prístup založený na princípoch globálnej spoločnosti a zaujímavý job dizajn.

Profil spoločnosti

Významná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v sektore finančných služieb. Firma má silnú tradíciu založenú na spolupráci so známymi globálnymi značkami v oblasti predaja a výroby automobilov a je líder v poskytovaní služieb s vysokou mierou pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Na Slovensku pôsobí už vyše 20 rokov a zamestnáva takmer 100 ľudí.

Náplň práce - kompetencie, úlohy a zodpovednosť

Denná agenda vedenia spoločnosti

  • zabezpečenie plynulého chodu administratívnych prác
  • komunikácia (písomná a telefonická) s materskými spoločnosťami
  • plánovanie termínov a služobných ciest vedenia spoločnosti
  • prijímanie návštev na sekretariáte vedenia spoločnosti
  • starostlivosť o zahraničné návštevy (transfery, príprava zasadačky, občerstvenie....

Služobné cesty

  • organizácia služobných ciest vedenia, manažérov a zamestnancov podľa potreby (letenky, ubytovanie, transfery)
  • spracovanie vyúčtovania pracovných ciest vedenia spoločnosti

Príprava dokumentov

  • príprava prezentácií a podkladov podľa potreby
  • spracovanie zápisov z porád, distribúcia podľa distribučného listu
  • spolupráca s notariátom a zabezpečenie včasného overovania dokumentov a podpisov pre všetky oddelenia

Kvalifikačné predpoklady

  • vzdelanie stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady

  • skúsenosti s organizáciou meetingov, interných porád, spracovanie zápisov z porád a pod.
  • príjemné vystupovanie
  • min. prax 3 roky na podobnej pozícií
  • schopnosť samostatne riešiť problémy, nasadenie
  • zodpovednosť za vykonanú prácu

Iné požadované znalosti

  • Anglický jazyk - komunikatívna úroveň (B2)
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý

Platové podmienky - základná zložka mzdy (brutto)

  • od 1200 EUR (Výška základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Pracovný pomer

  • Trvalý pracovný pomer

Zamestnanecké výhody, benefity

  • dovolenku nad rámec zákona 5 dní

  • flexibilný pracovný čas

  • stravné nad rámec zákona, plne hradené z prostriedkov zamestnávateľa

  • firemné akcie

  • vzdelávanie

  • produkty za zvýhodnených podmienok

  • ročný bonus

Termín nástupu

  • november 2018

Životopisy v slovenskom jazyku posielajte najneskôr do 13. 11. 2018 na adresu: info@skvelaasistentka.sk. Vopred ďakujeme všetkým za dôveru a zaslanie CV, ktoré budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme uchádzačky, ktorých požadované predpoklady budú spĺňať profil ponuky. Ďakujeme za porozumenie.

Napíšte nám

Základné osobné údaje

Ak nám chcete ešte niečo napísať

Nahranie súborov

Nahrať CV

Tu môžete poslať vašu fotografiu

Potvrdením dávam súhlas spoločnosti Positivity Job s.r.o. so sídlom na Partizánskej ulici 2, 811 03, IČO: 46971386 v Bratislave na spracovanie mojich osobných údajov a poskytnutých informácií podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov za účelom vyhľadávania potenciálnej pracovnej pozície, na účely informovania o kurzoch a udalostiach pre zvyšovanie kvalifikácie a osobného rozvoja, ktoré sú organizované spoločnosťou Positivity Job s.r.o. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté údaje sú pravdivé a aktuálne. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom zaslania emailu na našu emailovú adresu: info@skvelaasistentka.sk
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore