 
                    
                    Marketingové minimum pre modernú asistentku
                    
                                         
                        
                        
	Čo je dnes úloha marketingu? V akej štruktúre ho väčšinou nájdeme? Prečo je tak dôležitý? Akú úlohu zohráva v marketingu firmy aj moderná asistentka? Prečo je pre ňu tak dôležitý a ako si môže zvýšiť svoju profesionálnu úroveň jeho poznaním?
	 
	 
                    
                    
	Obsah kurzu:
- 
				Význam marketingu vo firme v náročnom trhovom prostredí 
- 
				Štruktúra marketingových aktivít 
- 
				Marketingový plán 
- 
				Marketingová komunikácia, médiá, práca s agentúrami 
- 
				Moderný marketing, sociálne médiá 
- 
				Pred akými výzvami stojí dnešný marketing? 
- 
				Prelínanie marketingu s náplňou práce modernej asistentky 
		 
		Čo si absolventka kurzu odnesie?
- 
				Informácie a poznatky o tom, čo je na marketingu dnes dôležité a ako funguje? 
- 
				Tipy, ako dnes musí asistentka marketingovo myslieť a konať? 
- 
				Ako sa mení a ďalej zmení marketing? 
- 
				Ďalej si zvýši svoju profesionálnu úroveň novými poznatkami 
			 
			Profil lektora:
			 
			Doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D., marketingový expert, vysokoškolský pedagóg, zakladateľ a predseda Redakčnej rady vedecko-odborného časopisu Marketing Science and Inspirations, nezávislý marketingový poradca, autor a spoluautor viacerých publikácií doma aj v zahraničí.
 
		 
		Cena kurzu zahŕňa:
- 
				Welcome coffee & tea 
- 
				Učebné a poznámkové materiály 
- 
				2,5 hodinový profesionálny a intenzívny výklad s interakciou lektora 
- 
				Občerstvenie počas kurzu 
- 
				Certifikát o absolvovaní kurzu