Dokážete z domu naplno pracovať?

Práca asistentky je náročná na organizovanie priorít, zodpovednosť, zmysel pre detail a neustálu pohotovosť. A treba ju robiť aj z domu. Dá sa to vôbec?

Pri zintenzívňovaní opatrení a narastajúceho rozmachu práce z domu sa čoraz viac aj asistentky začínajú prechodne vyskytovať v takomto vzdialenom režime. Pri „splnení“ dôležitých predpokladov sa aj táto rola dá úspešne plniť. Pozrime sa, čo teda formuje profesionálne zvládnutie denného pracovného režimu asistentky z domáceho prostredia.

Tu je 8 predpokladov úspešného pôsobenia asistentky z domu

  • V prvom rade je dôležitý pravidelný kontakt so šéfom. Aj 5-10 minútový ranný call dokáže postaviť základy pre agendu na celý deň.
  • Čo najskôr „nastúpiť“ do práce. Práca z domu komplikuje skorý štart a práve ten je dôležitý pre vysoké nasadenie a produktivitu. Motivujte sa začať vždy v rovnakom čase a vysedávanie pri káve a TV si kľudne nechajte na prestávky. Podľa domácich možností začnite pracovať nie neskôr ako o 8.30 hod.
  • Poriadok ako v práci. Verte, že notebook umiestnený na stole a vedľa raňajky, prípadne neuprataná izba vás len ťažko nastavia na vysokú produktivitu. Domáce pracovné miesto musí byť ako čistý stôl v práci.
  • Ráno si pripravte program dňa na papier a majte ho vždy na očiach. Buďte plne oddané k úlohám, ktoré ste si vytýčili. Disciplína je cesta k úspechu.

  • Jednou zo základných a veľmi cenných kompetencií profesionálnej asistentky je aj proaktivita. Strážte si ju aj pri práci z domu. Angažujte sa, pýtajte sa šéfa, nikdy nebuďte len reaktívna.
  • Robte si prestávky. Tie majte v programe dňa tiež presne načasované a dodržiavajte ich.
  • Keď príde ukončenie pracovných povinností, jednoducho vypnite. K základným negatívam práce z domu býva u zamestnancov to, že sa im absolútne zlieva oddych a práca. Dostávajú sa do takmer nekonečného striedania práce a štandardného voľna a častokrát robia nekonečne. Treba si strážiť súkromie, aby sa z domova nestala 24 hodinová kancelária. Vtedy je aj produktivita na veľmi nízkej úrovni.
  • Asistentka musí byť jedna z najlepších v rámci komunikačných zručností. Na to musí dbať, keď telefonuje alebo komunikuje cez video platformy. Odchytávajte si chyby a neustále sa zlepšujte. Pri práci z domu musíte pôsobiť vždy profesionálne, upravene a komunikovať na úrovni. Každým vystúpením, či 1to1 alebo v kolektíve, prezentujete svoju úroveň.


Photo by Vlada Karpovich from Pexels

 Pozrite si našu ponuku do sveta najnovších trendov v práci.

Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore