KEĎ SKONČÍ PORADA!

Ak vo vašej firme prebiehajú rôzne mítingy, na ktorých nie si zúčastnená, určite sa stáva, že miestnosť ostáva v hrozivom stave. 

Každý si zoberie po porade so sebou len to svoje a to, čo ostáva na stoloch je už nezaujímavé. Nie však pre ďalšiu návštevu. Vieš koľko zamestnancov začína porady v neuprataných miestnostiach? A vieš, koľko návštev vidí do útrob vašej firmy a zbytočne? Prinášame Ti "CHECK LIST", ktorý môžeš ešte dnes vytlačiť a umiestniť pri dverách vašich zasadačiek. Ver, že je potrebné, aby sa to kolegovia a kolegyne naučili.
 


 
PRED ODCHODOM Z MEETING ROOM
 
1. Odnes všetky dokumenty, ktoré ostali na stole alebo parapetách a skrinkách.
2. Strhni použité papiere z flipchartu a odnes ich.
3. Zmaž texty na magnetickej tabuli.
4.
Ak je slabá žiarovka v projektore, oznám to kompetentnej osobe.

5. Ak si posledný/á, zabezpeč, aby sa odniesli poháre a upratal stôl.
6. Ak nepíšu fixky, oznám to kompetentnej osobe.
7. 
Otvor okno, aby sa vyvetralo, prípadne pusti klimatizáciu.


Ďakujú Ti všetci zamestnanci
 
 
 
 
Príďte na náš decembrový kurz Profesionálna asistentka - klikni sem a Ako komunikovať
v pracovnom prostredí - klikni sem
 
 
Stella, foto: archiv SA, Shutterstock
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore