POĎME SI UPRATAŤ DATABÁZU KLIENTOV!

Veď to poznáš, kedykoľvek treba poslať pozvánky na akciu a zrazu zistíš, že databáza už dlho nebola aktualizovaná.  Nič nie je horšie ako na niekoho zabudnúť len preto, že práve pred mesiacom zmenil pozíciu do inej firmy.  

Napriek množstvu ľudí, ktorí pracujú s databázami klientov vo firme a napriek najnovším technológiam, sa o zoznamy obchodných partnerov najčastejšie starajú asistentky. Je to činnosť, ktorá je extrémne dôležitá a musí sa k nej pristupovať čo najzodpovednejšie. Ponúkame kroky, ktoré zaručia profesionalitu teba, tvojho šéfa a firmy, ktorú reprezentuješ.
 
6 zlatých pravidiel:
 
Každý týždeň urob AKTUALIZÁCIU. Šéf ti dá vizitky alebo elektronické kontakty, ktoré doplníš.Prefoť si jeho nové vizitky a vymysli systém, ako ti ich šéf bude vždy dávať.
 
RAZ ZA MESIAC si sadni so šéfom a prejdite si všetky mená a firmy. Veľakrát ti povie, že ten a ten už nie je aktuálny alebo sa niečo zmenilo.
 
K tomu raz za mesiac SLEDUJ ĽUDÍ NA LinkedIn, aby si zistila, či sa nezmenila ich pozícia alebo aj zamestnávateľ.
 
Dohodni si ľudí vo firme, ktorí sú v častom kontakte s klientami a pravidelne si s nimi sadni, aby si „očistila“ prípadné DUPLICITY alebo doplnila potrebné záznamy. Častokrát sú to asistentky iných tímov.
 
Maximálne dbaj na SPRÁVNE NÁZVY firiem, mien a priezvisk, titulov a pozícií. Chýb, ktoré sa dnes vyskytujú pri firemnej komunikácii je nesmierne veľa.
 
Ku každému menu klienta/osoby, ktorú eviduješ v databáze, si daj POZNÁMKU, kto s nim z vašej firmy okrem tvojho šéfa ešte prichádza do kontaktu.
 
Positivity Job s.r.o.

Partizánska 2

811 03 Bratislava

Slovakia


+421 911 566 766

+421 2 207 622 62


info@skvelaasistentka.sk

skolenia@skvelaasistentka.sk

© Copyright 2018 Všetky práva vyhradené.

Hore